Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (25)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Письмак В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Ястремська О. М. 
Особливості ухвалення рішень про закупівлю та вибір постачальника в процесі інноваційної діяльності [Електронний ресурс] / О. М. Ястремська, В. О. Письмак // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2012. - № 2. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mimi_2012_2_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Письмак В. О. 
Вплив інформаційної складової на формування ефективного співробітництва з постачальниками в процесі закупівельної діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / В. О. Письмак // Бізнес Інформ. - 2014. - № 6. - С. 355-359. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2014_6_62
Розглянуто теоретичні засади інформаційної забезпеченості під час формування відносин з постачальниками в процесі закупівельної діяльності промислового підприємства. Узагальнено основні підходи до поняття "імідж підприємства" та визначено його роль у здійсненні закупівель. Сформоване визначення "іміджу" в контексті його застосування в закупівельній діяльності промислового підприємства. Виділено основні етапи методики формування іміджу підприємства. Наведено теорію спіральної динаміки як інструменту формування іміджу підприємства, розкрито її сутність з метою доведення впливу коректного формування іміджу підприємства на взаємовідносини з постачальниками в процесі закупівельної діяльності. Сформовано практичні рекомендації успішного застосування бренд-сайтів у закупівельній діяльності промислового підприємства. Виокремлено основні завдання забезпечення умов для проведення успішних конкурентних закупівель.
Попередній перегляд:   Завантажити - 533.495 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Письмак В. О. 
Особливості формування відносин у постачальницько-збутовій діяльності машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / В. О. Письмак // Бізнес Інформ. - 2012. - № 11. - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2012_11_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.445 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Огієнко С. О. 
Стратегічне управління підприємством у сучасних економічних умовах [Електронний ресурс] / С. О. Огієнко, В. О. Письмак // Економіка розвитку. - 2009. - № 3. - С. 71-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecro_2009_3_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.507 Mb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мажник Л. О. 
Організація системи управління ризиками на підприємстві в сучасних умовах [Електронний ресурс] / Л. О. Мажник, В. О. Письмак // Науковий вісник Чернівецького університету. Економіка. - 2015. - Вип. 750. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvchu_ec_2015_750_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 174.386 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Письмак В. О. 
Аутсорсинг логістичних послуг як інструмент удосконалення міжнародних ланцюгів постачання [Електронний ресурс] / В. О. Письмак // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 560.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського